*
כתובת התלמיד/ה כולל ת.ד. ומיקוד
|
כתובת נוספת להורים גרושים/פרודים (נא לציין גם את שם ההורה)
|
פרטי הורים
הורה החי בנפרד מההורה האחר חייב למלא בטופס הרישום את פרטי ההורה האחר.
|
שאלון קליטה ושיבוץ
מילוי השאלות בשאלון זה הנו חובה. אם אין לכם תשובה, ניתן לכתוב אין. המידע משאלון זה יועבר למנהל/ת חטיבת הביניים, לרכז/ת השכבה וליועצ/ת החינוכי/ת למטרות שיבוץ בכיתה מתאימה. לטובת ילדיכם פרטו ככל האפשר. הורים המעוניינים להיפגש עם היועצ/ת לפני תחילת שנת הלימודים מוזמנים לפנות למייל einavb@sulam.coil
|
פירוט לשאלה הקודמת שימוש בשדה זה הוא רק למי שבחר בשאלה הקודמת את האפשרות "אחר"
|
*
נקודת החוזק של בנכם/בתכם
|
*
תחביבים ותחומי עניין של של בנכם/בתכם
|
*
חוגי העשרה מחוץ לביה"ס, שבהם אמור/ה בנכם/בתכם להשתתף בשנת הלימודים הבאה
|
*
נקודות חולשה (לימודיות וחברתיות), שבהן זקוק/ה בנכם/בתכם לסיוע
|
*
סיוע (לימודי, רגשי) שבנכם/בתכם קיבל/ה בביה"ס ומחוצה לו ותחום הסיוע (אנא ציינו אם קיבל/ה סיוע במסגרת שעות השילוב)
|
*
בעיות בריאות כלשהן, שחשוב שנדע עליהן (אסטמה, אלרגיות, רגישות לתרופות וכדומה)
|
*
תרופות שבנכם/בתכם מקבל/ת בקביעות
|
*
אבחונים שנעשו לבנכם/בתכם (דידקטי, פסיכולוגי, קשב וריכוז, אחר)
|
הערות נוספות שעשויות לסייע לנו להבטיח קליטה מוצלחת של בנכם/בתכם בבית ספרנו
|
*
בקשות מיוחדות לגבי שיבוץ כיתתי - ציינו שמות של 3 חברים. נעשה מאמץ להיענות לאחת מבקשותיכם. ציינו אם יש מגבלה כלשהי בשיבוץ.
|
*
חתימה מאשר/ת העברת מידע, בע"פ ובכתב, מהצוות החינוכי של ביה"ס הקודם, לצוות החינוכי של ביה"ס "הר וגיא". ידוע לי שהמידע יכלול: תפקוד לימודי, תפקוד התנהגותי וחברתי, בעיות מיוחדות (קשב וריכוז, בעיות רגשיות ואחרות), סיוע לימודי (ע"ח שעות שילוב, סיוע אחר), ממצאי אבחונים וכדו'. כמו כן, אני מאשר/ת העברת עותקי תעודות בית ספר של בני/בתי.
|
אישור צילום במסגרת פעילות בית ספרית
|
*
חתימתך אני מאשר/ת בזאת, לבית החינוך המשותף "הר וגיא", לצלם את בני/בתי במסגרת פעילויות בית ספריות, וכן לעשות שימוש בצילום לצורכי פרסום, באתר ביה"ס ובעיתונות המקומי. אין לי ולא יהיו לי כל תביעות, דרישות או טענות בנוגע לצילום הנ"ל או לפרסומו כאמור.
|
לסיום ההרשמה, חובה לצרף צילומי (jpg) תעודות זהות של שני ההורים עם ספחים מלאים (פתוחים לרווחה) !! במקרים בהם יש רק הורה אחד יש לצרף את אותו צילום פעמיים.
|
|